Miluju práci, dokážu celý hodiny sedět a dívat se na ní...

Co je horší?

26. května 2008 v 19:20 |  Anketky
S kamarádkou z gymplu se už delší dobu hádáme o jedný věci...
Je horší, když bláznivě milujete někoho, o kom víte, že ho nemůžete nikdy mít - ani teoreticky, ani prakticky (např. americký herec, zpěvák z ciziny atd.) nebo když milujete někoho, kdo miluje i vás, ale prakticky ho nemůžete mít, protože bydlí v jiném státě (přesněji na Slovensku)???
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Tak co myslíte, že je horší?

To první.
To druhé.

Komentáře

1 Lili Lili | 27. května 2008 v 16:09 | Reagovat

Nutno říct že to první je láska platonická, která se dost dobře někdy rozplyne... zatímco to druhé je fakt láska normální, ale stejně jako s tím hercem s ním nemůžete být protože bydlí daleko

2 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 27. května 2008 v 21:50 | Reagovat

Hele Káčo... Tak jako reklo se, ze nebudeme nikoho ovlivnovat a uz je to tady...

P.S.: Tobe se muze Slovak vykourit z hlavy driv, nez mne herec.

3 Lili Lili | 27. května 2008 v 22:06 | Reagovat

Tak to neni ovlivňování, jen jsem to objasnila... Máš pravdu, že může, ale o to přece nejde, nejde o to kdy, jde jen o to, že když "miluješ" nějakého herce je to jen platonika, neni to opravdový, nemůžeš milovak někoho, koho neznáš... ale tak o tomhle ta anketa neni...

4 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 27. května 2008 v 22:14 | Reagovat

Ze nemuzes MILOVAT nekoho koho fyzicky neznas? Promin, ale ja jsem dukaz, ze jo. A ty jsi takhle platonicky nikoho nemilovala, kdezto ja normalniho kluka jo... A muzu ti rict, ze je to UPLNE TO SAMY!

5 Lili Lili | 27. května 2008 v 22:43 | Reagovat

tak milovat platonicky normalniho kluka a milovat platonicky třeba herce je dost rozdíl... Tak jako protože v tom prvnim případě to není zas tak platonický, protože pořád máš reálnou šanci, ale v tom druhém... řekněme si to narovinu, myslím, že šance není žádná... max tak uplně miniminiminimalní....

6 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 27. května 2008 v 23:13 | Reagovat

Omg... Herce platonicky, kluka ne platonicky - chapes? Nejsem ztroskotanec, abych normalni kluky milovla jen platonicky.;-) To jsem myslela opravdove - zkusenost (oboustranna).

7 Lili Lili | 28. května 2008 v 11:37 | Reagovat

Jako kdybych já nikdy platonicky nikoho neměla ráda... Jen vim že je to blbost... stejně jako dávat si hlasy! :P :D

8 Allien.9 Allien.9 | E-mail | Web | 28. května 2008 v 11:57 | Reagovat

No asi nebyla... Do koho teda?! A ja nemyslim platonicky podle tvoji derfinice "platonicke lasky", ale proste jako herce a tak. A blbost to muze bejt pro tebe (to je vec nazoru), ale pro me a X tisic dalsich lidi ne.

9 Lili Lili | 28. května 2008 v 12:01 | Reagovat

to je pravda, to tvoje totiz neni "platonicka laska" ... protoze nedelat cely den nic jineho nez na nej myslet, pripadne poustet si filmy s nim, kreslit vsude srdicka s jeho jmenem a mit sny ktere bych nepublikovala pre 22. hodinou... to je spis posedlost ne? ... a posedlost neni moc jako láska... ale tak o tomhle se hadat nechci, kazdej to bere jinak... jde o to ze tohle melo byt nezavisle hlasovani a nepride mi moc fer kdyz si hlasujes sama pripadne pro tebe hlasujou lidi jen pro to ze si jejich kamoska... v soutezeni nezalezi na tom kdo vyhraje, ale jak fer se hraje...

10 Allien.9 Allien.9 | E-mail | Web | 28. května 2008 v 12:06 | Reagovat

Tak za prve: Jsi hnusna, ze mi vycitas, ze pro me hlasujou lidi jen proto, ze jsem tak ja... Ja se jim o to neprosim! Takze jdi servat ty, co za to muzou.

A za druhe: No ty mas s tou posedlosti co rikat. Tvoje sny se publikovat taky nedaj, jeho jmeno taky pises, filmy si poustet nemuzes, protoze v zadnejch nehraje (jinak bys to delala taky) a myslis na nej taky... Takze jako bejt tebou jsem v klidu.

A za treti: Ta posedlost je soucasti lasky nebo laska posedlosti - to je fuk.

11 Lili Lili | 28. května 2008 v 12:11 | Reagovat

Nejsem hnusná, jen říkám pravdu, dobře ať pro tebe hlasuje někdo jen proto, že tě má rád, to je mi jedno, ale hlasovat pro sebe?! ... A to zadruhé... myslim, že je normální myslet na někoho "normálního" na "normálního" kluka než na někoho koho absolutně neznáš, maximálně tak slintáš nad jeho sexy fotkama... nějaká povaha?? To asi těžko... Krom toho nevim o čem se hádáme, je uplně jedno jak to dopadne i když (ať už kvůli čemukoliv) zvítězíš, stejně se nikdy ani nezamyslíš, že bych mohla mít pravdu... Chápu, že pro tebe nějakej herec možná moc znamená, ale setjně mi to příde až moc povrchní...

12 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 28. května 2008 v 15:35 | Reagovat

No a co tak sem si 2x klikla pro sebe... Ty sis taky jednou klikla, tak co. Hele tvoje "normalni" hodnotis podle sebe, nikoliv objektivne. Ja muzu bejt zamilovana do Garretta mnohem vic nez ty do Janyho - to ale samozrejme podle tvejch teorii nepripada v uvahu.

Povaha? Muzes bejt zamilovana do kluka, kterej je krasnej, ale bije te, je to cholerik, je sprostej a jeste k tomu pije, kouri, bere drogy a ma X dalsich zenskejch... Ale kdyz se do nej SKUTECNE zamilujes, tak ti bude vetsina vlastnosti a skutku vis kde.    

Povrchni? A videt nekoho, koho udajne milujes 1 za uherskej rok na den (a jeste ke vsemu s dalsi holkou, ktera vam dela krena) ti povrchni neprijde? Jak ho asi muzes skutecne poznat?

:-D Ja se nezamyslim, ze bys mohla mit pravdu... Ty snad jo?!

Jo, a mohla bys prosimte prestat rikat, ze pro me jen "moc znamena"? Rozciluje me to. Moc pro me znamena i muj kocour.

13 Lili Lili | 28. května 2008 v 16:10 | Reagovat

Třikrát ale nevadí... Já neřikám že do něj můžeš být zamilovaná víc, já v to dokonce věřim, že si víc, já ho mám jen ráda, kdyžto ty si vyloženě zblázněnej fanatik, však to ti neberu... A to s těma vlastnostma... To je pravda že můžeš být do něj zamilovaná i přes špatný vlastnosti, ale aspoň ho ZNÁŠ... jako herce absolutně neznáš, nevíš jakej je, nevíš o něm víc než si si o něm někde přečetla... to je dost rozdíl... a mimochodem nemůžeš to srovnávat s Jantym a už vůbec nemůžeš říct že ho neznám, znám ho už přes rok... minimálně si s nim píšu, trochu ho znám, políbili sme se, byla jsem s nim a vůbec... prostě ho znám... ale jak říkám, tohle je bezpředmětná hádka, mě fakt nejde o to abych v té anketě vyhrála, já chtěla znát objektivní názor ostatních lidí, ne ovlivněný nebo "samodaný"...

14 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 28. května 2008 v 16:20 | Reagovat

ICQ a SMS se fakt nepocita... Ja si taky skoro trictvrte roku psaa s Michalem a 2x sem ho videla (a taky me polibil, drzeli jsme se za ruce, objimali se v autobuse...) . A je vazne rozdil nekoho znat a nekoho znat.

A no a? Treba je Garrett debil na n-tou. Janty je mozna to samy...

15 Lili Lili | 28. května 2008 v 16:42 | Reagovat

Ale nechapu co sem taháš nějakýho Michala, pokud vim tak to sem vůbec nepatří, to je normální láska, to ti schvaluju, však jasně to je normální... ale tady se jedná normální kluk versus herec... kdyby si brala Michala versus Jantyho je možný že by ten tvůj byl lepší, to ti neberu, ale nechápu proč ho sem taháš, to je snad něco úplně jinýho... a myslim že Icq a Sms se počítá, pořád toho člověka poznáváš a už je jedno jestli jak že si píšete nebo si povídáte... kdyby si si s Gerrettem psala tak nic neřikám...

16 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 28. května 2008 v 17:45 | Reagovat

Presne proto ho sem taham - taky jsme si psali, pak se videli parkrat... to je jako ty a Janty.

17 Lili Lili | 28. května 2008 v 21:39 | Reagovat

Jo taháš, ale nijak se netýká týhle ankety... takže to nechápu

18 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 29. května 2008 v 11:25 | Reagovat

Zis... Kasli na to. Proste jako ty vis absolutni prd o me a mejch citech... Takze moje laska neni o nic mensi nez ta tvole... A kdybys byla na mym miste, chovas se uplne stejne.

19 Lili Lili | 29. května 2008 v 12:17 | Reagovat

Neřikám, že je míň než tvoje, jde tu o to co je horší, zoufalejší nebo nevim... Ale víš co? Máš pravdu, všichni by měli hlasovat pro tebe, protože to tvoje je zoufalejší, je to ujetější a tak podobně... to tvoje je rozhodně horší... to moje je aspoň normální, i když smutnější... :(

20 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 29. května 2008 v 12:28 | Reagovat

To "vsichni by meli hlasovat pro tebe" zni fakt hnusne... No comment.:-(

21 Lili Lili | 29. května 2008 v 12:38 | Reagovat

Tak měli, protože to tvoje je horší... a to v tom přece jde, je to anketa jménem "Co je horší?" ... takže bude lepší když vyhraješ...

22 Allien.9 Allien.9 | E-mail | 29. května 2008 v 21:35 | Reagovat

Hele, uz me to nebavi. Koncim.

23 Bára Bára | 7. června 2008 v 14:07 | Reagovat

Holky tak já ymslim,že je mnohem horší to druhý...dyť nemůžeš milovat doopravdy někoho koho neznáš,v životě si s nim nemluvila a jen ho viděla...ten druhej případ je,že miluje on tebe takže se musej znát...takže na 100% je horčí to druhý...=o)

24 Elissabet Elissabet | 8. června 2008 v 18:48 | Reagovat

já z vlastní zkušenost iříkám že horší je rozhodně to druhý...je snažší bejt zamilovaná do někoho koho vlastně znáš jenom z netu jako třeba já do garrettka...ale je mnohem horší bejt zamilovaná do někoho kdo miluje tebe a je v jiným státě...taky se mi to stalo jednou na dovolený sem se hrozně zamilovala do jednoho slováka byl úžasnej ale za pár dní sem musela odjet...do ted lituju toho že sem mu neřekla co k němu cítím i když by to pak bylo ještě horší...když jsem odjížděla ani se nepřišel rozloučit a v kabelce sem našla dopis ve kterém mi psal že nepříjde aby mi to nedělal ještě těžší...doted jsem z toho hrozně smutná je to nejhorší věc jaká se mi kdy stala...

25 Lili Lili | 9. června 2008 v 21:24 | Reagovat

Elissabet: :( si můj člověk... Slovensko... tak blízko a přitom tak daleko... :(

26 blabla blabla | 13. června 2008 v 18:12 | Reagovat

já říkám úplný hovno i když sem hlas... pro to 1 =)

27 niki niki | 20. června 2008 v 14:38 | Reagovat

Jako být zamilovaný platonicky do herce, nemůže absolutně dosáhnout toho významu, jako být zamilovaný do nám blízkého člověka. Platonická zamilovanost do herce mě přijde až směšná:))) Ale na druhou stranu, vztah i na dálku se dá vždycky zvládnout když oba chtějí...mám to vyzkoušený:)

28 Lili Lili | 23. června 2008 v 11:16 | Reagovat

Niky: no je pravda že to třeba může fungovat, ale přináší to hodně potíží a je to složitý... A máš pravdu, mě platonická láska, jako láska do herce taky příde směšná... ale tak někdo to bere vážně... někdo až moc vážně... těžko říct, každopádně si stejně myslím, že vztah na dálku je horší, protože to toho druhého miluješ a není jisté jestli to třeba vydrží nebo tak když se nemůžete vidět...

29 Mick Mick | 28. června 2008 v 11:18 | Reagovat

proč tohle řešit? i když sem kluk tohle mně připadá

oboje dvoje je hrozný v obouch případech nemůžete

mít toho koho chcete tak podle mně to vyjde nastejno a proč ji furt kritizujete? říkám ať je to láska do herce nebo do člověka kterýho nemůžu mít je to to samí a podle mně jenom chcete

alien naštvat nic víc nebo se doma hodně nudíte holky xD takže říkám že sou oba případy hrozný a jde těžko vybrat co je horší !!

30 Mick Mick | 28. června 2008 v 11:19 | Reagovat

hlasuji pro 1

31 Mick Mick | E-mail | 28. června 2008 v 11:29 | Reagovat

jo dřív jsem psal úplný kraviny byl jsem blabla takže to neberte vážně ale metal poslouchám to se musím přiznat takže lili-chceš se vyřvat?pusť si slipknot!!!!

32 Mick Mick | E-mail | 28. června 2008 v 12:42 | Reagovat

řeknu vám 1 oboje sem zažil se bláze co? :-(

33 Mick Mick | E-mail | 28. června 2008 v 12:51 | Reagovat

sem blázen co?:-( a hlavně ukecanej blázen

34 Lory Lory | 24. března 2013 v 14:59 | Reagovat

Jednoznačně to první, protože to zažívám na vlastní kůži...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama