Miluju práci, dokážu celý hodiny sedět a dívat se na ní...

Empire - obálka knihy

26. května 2008 v 20:19 |  Empire - kniha
Na čtvrtou (a snad poslední) knihu Odkazu dračích jezdců - Empire - si budeme muset ještě pěkně dlouhou chvíli počkat... Datum jejího vydání je totiž zatím lidově řečeno "ve hvězdách"!!!
Takhle by měl vypadat zelený drak na zelené obálce knihy:
 

18 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Jaký název pro třetí díl ODJ se vám líbí víc?

Empire.
Brisingr.
Neznám ODJ.
Je mi to jedno.

Komentáře

1 noNick noNick | 30. července 2008 v 13:52 | Reagovat

mám takový pocit jestli Empire není název pro díl 3.

2 míšala míšala | E-mail | 7. srpna 2008 v 13:35 | Reagovat

Mám malej dotaz...Jakto, že už od záčátku to má být trilogie a teď mají být tři díly????!!...To nechápu

3 hana hana | 10. srpna 2008 v 14:10 | Reagovat

já zas nechapu že zlaty a zeleny drak na brisingru a empiru vypadaji stejne, vite nekdo o tom neco?

4 block block | 11. srpna 2008 v 11:51 | Reagovat

od počátku triloogie najednou 4 díly??

5 Tadomikiku Tadomikiku | Web | 7. prosince 2008 v 13:29 | Reagovat

Protoze Brisingr je rozdeleny na 2 dily...a Empire je jako jeho pokracovani..Ono by to bylo asi dost dlouhy kdyby to bylo dohromady :D

6 Allien.9 Allien.9 | E-mail | Web | 21. prosince 2008 v 15:16 | Reagovat

K obálce: Obálka Brisingru (3. díl) bude vypadat tak, jak ji tu mám. Obálka Empiru (4. díl) ještě není vyřešená - je pouze jasné, že na ní bude zelený drak - takže tohle je pouze "návrh".:-)

7 vladislav.paucek vladislav.paucek | 9. ledna 2009 v 18:25 | Reagovat

podle me je jedno jeslti to bude jedna delasi kniha nebo jedna kratka ja sem eldesta cetl asi tyden

8 Tadomikiku Tadomikiku | Web | 31. ledna 2009 v 16:17 | Reagovat

Kdyz budete uvazovat....

Jezdec ma stejnou barvu kouzel jako jeho drak..snad..A uz vime ze obalka bude zelena..a v Eragonovi v zaverecny bitve kde zabije Durzu...Mu Arya pomuze tim ze rozbije ten drahokam ci co...Mno a nemela ona nahodou zeleny kouzlo?????

9 Tadomikiku Tadomikiku | Web | 31. ledna 2009 v 16:18 | Reagovat

Ja mela Eldesta za 3 dny xD

10 Murtagh Murtagh | E-mail | 4. února 2009 v 21:20 | Reagovat

Tadomikiku: teď jsi řekl jeden z nejpádnějších argumentů v rámci teorie "Arya - nový Dračí jezdec?"

Mimochodem: třetí díl je BRISINGR a čtvrtý EMPIRE ! už mně to otravuje! furt se někde ptáte na názvy. a ten obrázek Empira (tzv.)

je akorát "vyzeleňený" obal Brisingra!

11 Tadomikiku Tadomikiku | Web | 8. února 2009 v 22:01 | Reagovat

Murtagh: Jo..to som rada xD

Nad tim casto uvazuju :D

HLAVNE NESMIS UMRIT!!!!!

12 Honz Honz | 16. února 2009 v 16:34 | Reagovat

Není to vyzeleněný obal Brisingru, Glaedr v Brisingru má bradku. ;)

13 grillik grillik | 18. února 2009 v 20:56 | Reagovat

zdravim !!! mno jak si to tu čtu tak arya měla opravdu zelený kouzla!!! a pamatuje te si že eragon našel střeby od zelenýho vajíčka???když byl v elesméře na výcviku!!! uvažujte elfové nemají moc dětí!!! muj názor je arya je dračí jezdec!!!

14 Assassin Assassin | E-mail | 25. února 2009 v 20:53 | Reagovat

http://inheritance.wikia.com/wiki/Book_4

se podívejte sem

15 kaca a klara kaca a klara | 11. dubna 2009 v 21:27 | Reagovat

hahahahahahahaha to je drak z brisingra akorat ze nema ten vous(glaeder)

16 Alucard Alucard | 26. června 2009 v 11:20 | Reagovat

me se nezda ze by na dalsi knihu dal stejnyho draka (predpokladam ze je to Glaedr) tak bych rek ze tohle je jen falesna informace. radej si pockam na to co vyjde

17 oromis oromis | 24. července 2009 v 18:04 | Reagovat

http://www.eragon1.net/images/obrazky-novinky/odstavec-na-oficialnich-strankach.jpg takto bude vipadat obal 4.dílu

18 Durix Durix | 5. srpna 2009 v 0:07 | Reagovat

http://www.brisingr.wbs.cz/Ctvrty_dil__Eldunari.html mrknete na tenhle odkaz asi dalsi z alternativnich obaleh na čtyřku

19 Durix Durix | 5. srpna 2009 v 0:08 | Reagovat

a je u toho i naka ukazka ale nevim co je na ni pravdy

20 Džejskojka Džejskojka | 6. srpna 2009 v 11:29 | Reagovat

To mosí být Arya!Máš pravdu Tadomikiku..fakt můžeš být jezdcem,nemyslíte??Protože u toho jednoho na obalu je napsané AREN,což z toho vyplývá,že Area a Aren se spolu tak trochu hodí..nemyslíte?:D Možná jsem tupá..nevím,ale možná je to pravda:D

21 drak-Safira drak-Safira | 18. srpna 2009 v 12:21 | Reagovat

takhle ctvrty dil nemoze vypadat bo tak vypada i treti.a jste vsichni tupci???Paoliny to vysvetloval ze se mu cely pribeh nevesel do tri dilu tak ty dili jsou ctyry!!!takze uz to mate vysvetleny!!!cau

22 fghfjhfgc fghfjhfgc | 21. září 2009 v 15:12 | Reagovat

pac brisinger je 3ka a 4ka bude eldunari

23 kikina kikina | 4. října 2009 v 15:29 | Reagovat

[1]: budto empire nebo eldunarí ja spis verim ze  to bude empire

24 kikina kikina | 4. října 2009 v 15:32 | Reagovat

[3]: podivej se na stranku http://alaghesie.blog.cz/

25 kikina kikina | 4. října 2009 v 15:33 | Reagovat

[5]: no rela bych ze to bylo spis aby vydelali

26 Lida82 Lida82 | 19. října 2009 v 12:15 | Reagovat

A nemáte to jedno, se tak dohadovat?Hlavně, když to dopíše a bude dobrý konec ne?Nemyslím si, že by Arya měla draka, vždyť cestuje stále daleko, to by bez ní nevydržel.Sama Safira bez Eragona prožívala muka.Hlavně nač by čekal(ten drak), když i Glaeder s Oromisem šli bojovat?Každopádně se už nemůžu dočkat :-))

27 Holi Holi | 20. října 2009 v 17:09 | Reagovat

[20]: Aren je ten Eragonův prsten, co má od Broma né?

28 Holi Holi | 20. října 2009 v 17:13 | Reagovat

Myslím si, že Arya je moc stará na to, aby byla Jezdcem... Možná by to mohl být Roran a nebo to jeho děcko =)

29 Patrik Patrik | E-mail | 2. ledna 2010 v 15:36 | Reagovat

ej nechcu vam tady do toho kecat ele uz asi 4mesice se vi ze 4.díl je eldunarí:Dtak newim co tu resite

30 Patrik Patrik | E-mail | 2. ledna 2010 v 15:43 | Reagovat

ale dodavam ze se to newi uplne na 100% tady mate navrhy na jmena i na obalky: http://odkazdracichjezdcu.webgarden.name/

31 driedl driedl | 29. ledna 2010 v 12:39 | Reagovat

jezisi kdyz ten obrazek je hozenej do photoshopu, staci rozeznat pismo napsat nazev kdyz to vidite je to jenom naskenovanej obrazek z brisingra akorat pozmeneny barevny schema takze nepocitejte ze tak niha bude takhle vypadat :D, lamer kdo to pise

32 uoooooooo uoooooooo | E-mail | Web | 18. února 2010 v 18:23 | Reagovat

hele já myslím že 4. díl ODJ bude Eldunarí to tak dává větší smysl jo a taky sem slyšel že druhý díl Eldest se natočí až v roce asi 2012 je to pravda????

33 Patrik Patrik | 13. dubna 2010 v 14:41 | Reagovat

Jak jsem slyšel tak film Eldest by mel vyjít okolo července v roce 2011. Jinak Driedle tak neasi je to jen glaedr akoraz vyzelenenej a bez bradky :D takze vudec nechapu co tu resijou :D jinac podle me by melo Eldunarí(4.díl) vyjít nejak v červenci a pokud ne tk az nekdy na konci roku, coz doufam ze ne protoze uz se na tento dil tesim ;-)

34 jakas jakas | 16. dubna 2010 v 21:14 | Reagovat

[1]:mel to byt empire ale nkonec to pude posledni dil a treti je brisingr

35 jakas jakas | 16. dubna 2010 v 21:20 | Reagovat

ja myslim ze ten dalsi jezdec bude roran podle me je arya blbost

36 čč čč | E-mail | 25. května 2010 v 19:10 | Reagovat

[1]:debil si dal obalku s brisingr na zeleno trapne

37 Ten kdo něco ví Ten kdo něco ví | 14. července 2010 v 12:26 | Reagovat

Ten drak co ho tam máš je z 3. dílu a ne 4. dílu, bude sice zelený ale bude vypadat jinak. Tohle je obrázek z Brisingru 3. knihy akorát mu dali jinou barvu. Český název knihy bude Eldunarí. :-D . A pokud vás zajímá kdy vyjde ta možná poslední kniha bude to někdy v září tehle rok možná.

Jestli chcete fotky podívejte se na Facebook na Michaela Salvová mám to ve fotkách :-)

38 jojo557 jojo557 | E-mail | 21. července 2010 v 20:15 | Reagovat

Ja sy myslim ze ten novi jazdec bude Roroan  !!! Aria to sa mi zda blbost

39 babul babul | E-mail | 31. července 2010 v 20:02 | Reagovat

empire je ve skutečnosti 3 díl podle všeho by se měl 4 díl jmenovat „King Cat“.

40 Valtira Valtira | E-mail | 2. srpna 2010 v 20:51 | Reagovat

Nechci bejt nezdvořilá, ale jdi trochu s dobou! Film Eldest se sice ještě netočí(asi), ale každej fanoušek Eragona ví, že čtvrtej díl se bude Jmenovat ELDUNARÍ(podle dračího Srdce Srdcí). Jo, a má vzjít na jaře 2011

41 kki kki | E-mail | 22. září 2010 v 8:52 | Reagovat

tak to seš fakt blbá

42 safiraaa safiraaa | E-mail | 10. října 2010 v 13:47 | Reagovat

ja si teda myslim ze 4. dil je 100pro eldunari, co jsem se dočetla tak murtag neni jezdec ae trn je pro katrinu a tky si myslim ze ten drak bude pro aryu, a chcu se zeptat jestli nekdo dulezity ve 4 dilu umre??

43 ko ko | 4. listopadu 2010 v 20:41 | Reagovat

blbá fotomontáž :/

44 Katy Katy | E-mail | 2. ledna 2011 v 18:59 | Reagovat

V druhej knihe sa spomína že z posledného vajca sa vyliahne samec a moj názor je že Jazdcom nebude arya ale niekto kto sa v knihách len mihol o kom sme predpokladali že je dosť bezvýznamný (a nemýslite že na Aryu by toho nebolo trochu priveľa? veď je aj elfská princezná, vyslankyňa a ešte by mala byť jazdcom?)

45 Black Dead Angel Black Dead Angel | 6. ledna 2011 v 1:33 | Reagovat

Pardon že rušim vaši horlivou debatu o eldunarí a o zeleným drakovi ale poslední díl se skutečně jmenuje """EMPIRE""" a na obálce nebude zelenej drak ale bude tam černej který se jmenuje Šrui-kan

46 katrina katrina | 18. února 2011 v 8:30 | Reagovat

no nevim jak vy, ale já si všimla, že v jedničce se Eragonovi zdá sen. muž a žena jedou na koních a nad jejich hlavamy létají dva draci. takže je jasný, že dračí jezdec bude žena. myslim si že by to mohla bejt Arya nebo Elva, ale rozhodně to nebude Roran. a že by Aria někde měla schovanýho draka je totální kravina

47 dafulka dafulka | 28. února 2011 v 8:37 | Reagovat

arya jezdec být nemůže,protože kbydy ano tak jak je možné že se jí safira nevylíhla když jí převážela odm elfů k Vardenům???a myslím si,že čtvrtý díl se BUDE jmenovat Eldunarí

48 katrina katrina | 1. března 2011 v 15:49 | Reagovat

[47]: každej drak je povahově jinej a vybírajísi podle toho kdo se jim líbí. Safira si vybrala Eragona, protože jí prostě vyhovoval a Arya ne

49 South Park South Park | E-mail | Web | 4. března 2011 v 15:08 | Reagovat

Taky ulítlí co? 4. díl ODJ se jmenuje Eldunarí a má vyjít co nevidět... a Safira si nevybrala Aryu z prostého důvodu...
1. Eragonův otec (Brom) byl Dračí Jezdec, jeho dračice se jmenovala Safira a měla modrou bravu jako Eragonova Safira
2. Arya je elfskou princeznou... nemohla se stát Dračím Jezdcem a navíc už je moc stará... je jí 100 let...
3. Co se stalo, stalo se... já s tím souhlasím. Je lepší, že si Safira vybrala Eragona a ne nějaký sraby, slepice, atd... Safira nemá shnilej mozek, aby to tak udělala
4. Když byla Safira ještě ve vejci, tak se jí Brom dotkl. Safira poznala, že to je Dračí Jezdec a že má syna... (to je jedna teorie xD)

50 South Park South Park | E-mail | Web | 4. března 2011 v 15:13 | Reagovat

Ach jooo! Kolikrát to mam všem vysvětlovat... Trn se neměl vylíhnout pro Katrinu... proč by sakra měl? Dyť je to ženská, která neni schopná vůbec používat luk s šípama, čí jen meč...
A navíc... na Eldunarí už je i obálka a neni to nějaká blbá fotomontáž jako na Empire... Nechápu, co mají všichni s tim Empire... vždycky, když Paolini pojmenovával knihy, tak (s výjimkou Eragona) používal na jména slova ze Starověkého jazyka... Eldest - Starší, nejstarší. Brisingr - Oheň. Eldunarí - Srdce srdcí... Ale co blbí Empire? To je v angličtině... Empire je uplná hovadina... je to Eldunarí...

51 South Park South Park | E-mail | Web | 4. března 2011 v 15:18 | Reagovat

Pak tu pro vás mám teorii... ne, že jsem nadšená z toho, že vám ji řikám, ale stejně ta teorie brzy vyplave na povrch...
Teorie: Víte, jak Solembum říkal Eragonovi tu... věc... (Až budeš nutně potřebovat sílu, jdi ke skále Kuthim a vykřikni své jméno. Tak otevřeš pevnost duší). Solembum měl na mysli tohle: "Možná", že je skála Kuthim někde v poušti Hadarak... Draci do ní ještě ve válce s elfy vkládali své Eldunarí a ani po dohodě s elfy o té skýši nikomu neřekli... proto o ní ani Brom, ani Oromis a ani Galbatorix nevědí... Draci si tu skrýš uchovávali v tajemství... Podle všeho by v té jeskyni mělo bejt na nějmíň milion Eldunarí. Víc, než jich má Galbatorix. Díky tomu by pak Eragon byl silnější než Galbatorix a přemohl by ho levou zadní...
Proto by se měl 4. díl ODJ jmenovat Eldunarí... má na to plné právo!

52 katrina katrina | 6. března 2011 v 16:37 | Reagovat

[51]: To je dost dobrá úvaha. Taky mě to mělo napadnout.

53 eragonova fanynka eragonova fanynka | 20. března 2011 v 18:29 | Reagovat

[51]: máš dost dobrou úvahu 4. díl by se vážně měl jmenovat Eldunarí a ne empire

54 eragonka eragonka | 20. března 2011 v 18:30 | Reagovat

[1]: ano si zaostalý

55 safira safira | 22. března 2011 v 9:37 | Reagovat

ta teorie je fakt dobrá...

56 nasuada nasuada | 22. března 2011 v 9:41 | Reagovat

kdyby jste nebyli líný a napsaly si mail do fragmentu ,tak budete moc dobře vědět, že 4.díl má vyjít v ČR nejdříve na jaře 2012, což je dost dlouho, takže se můžem jen dohadovat o jeho ději

57 pavel matejas pavel matejas | E-mail | 7. dubna 2011 v 15:52 | Reagovat

:D Tak treti díl se jmenuje brisingr :D a ne empire,empire se ma jmenovat asi 4 díl ted nevim presne ale moc se na neho tesim

58 pavel matejas pavel matejas | E-mail | 20. dubna 2011 v 15:10 | Reagovat

zadejte si eldunari do vyhledavace do google a tam je tolik oblu na eldunari,empire,a este na nevim jak se to jmenuje

59 eragonova fanynka eragonova fanynka | 29. května 2011 v 10:31 | Reagovat

eldunarí
jsem si mysle že to bude

60 Inheritance Inheritance | 11. června 2011 v 17:09 | Reagovat

Hele lidi nechci vám do toho kecat, ale 4 díl se nejmenuje Empire ani Eldunarí, ale Inheritance neboli Dědictví a má vyjít 29.2. 2012 jestli mi nevěříte tak se koukněte na knihcentrum:http://www.knihcentrum.cz/dedictvi/d-102873/ a jinak souhlasim, že Jezdcem by neměla být Arya, ale někdo koho třeba ještě neznáme.

61 Ivča Ivča | 15. června 2011 v 13:05 | Reagovat

stačí se kouknout na shurtugal.com a tam jsou i zveřejněný fakta co všechno v tý knížce bude

62 marketa marketa | 26. července 2011 v 13:19 | Reagovat

ma vyjit na zacatku ledna

63 cernypegas cernypegas | 4. srpna 2011 v 21:00 | Reagovat

Já mám dva typy na jezdce Angela a Orik :D - i když trpaslíci nepatří do smlouvy z draky, mohlo by to změnit. Dědictví prý bude plné překvapení :D

64 Ivča Ivča | 14. srpna 2011 v 13:56 | Reagovat

To neni špatný nápad :D

65 ... ... | E-mail | 22. října 2011 v 18:05 | Reagovat

Ahoj, souhlasím s Inheritance, že 4. díl se bude jmenovat Inheritance. Nevím, jestli opravdu vyjde 29.2.2012, ale je to dost pravděpodobný, jelikož v USA má vyjít 8.11.2011. Co se týče obálky, drak na ní bude s největší pravděpodobností vypadat, tak, jak ho mají na http://www.knihcentrum.cz/dedictvi/d-102873/

66 Terka Terka | E-mail | 20. ledna 2012 v 19:11 | Reagovat

Troch úlet zatím jsou pouze 3 díly odkazu dračích jezdců a 4. víjde v dubnu roku 2012. 1. Eragon 2. Eldest  3. Brisingr 4. Intheritance. to co je tady na tom obrázku je pouze na zeleno přebarvená obálka Brisingra(3. dílu). více na www.eragon.cz

67 *Kali* *Kali* | 2. června 2012 v 8:18 | Reagovat

Jasne že sa Aryi vyliahne drak. Posledná kniha je inheritance (v angličtine dedičstvo) a aj eldest je v angličtine najstarší a nie v starovekom jazyku.

68 *Kali* *Kali* | 2. června 2012 v 8:19 | Reagovat

A obálka je úplne iná.

69 Arya Arya | 6. června 2012 v 17:52 | Reagovat

čtvrtý díl se jmenuje inheritance Arye se v něm vylíhne drak jménem Fírnen z jednoho z vajec která král měl u sebe vylíhne se cestou do Ellesméry hned jek projedou ochranami a Arya ho vychová na skále kdy žili Oromis s Glaedrem! To vše k Inheritance neboli pevnosti duší!

70 sgdhbrb sgdhbrb | 10. července 2012 v 18:49 | Reagovat

a eragon opustí alagaesii aby mohl vychovávat draky

71 sarka128 sarka128 | 28. prosince 2012 v 21:54 | Reagovat

[27]: jj je

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama